روز عشق(93/5/29)+و شاید اخرین قرار قبل از سربازی
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 672
بازدید کل : 283101
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
جمعه 1 شهريور 1393برچسب:, :: 4:20 :: نويسنده : فافا

خوراکی من برای سرباز خوشگل خودمدوست ندارم یه گرم هم وزنش کم بشهعکس اولی گرفته شده توسط همسری

لباس جورابی که گفتم عشقم برام اورد دلم نمیاد تای تی شرت باز کنم چون همسری تا کرده الان دیدم یه تار موش رو جورابه خیلی خوشحال شدم میچسبونمش به دفترم

اینجا هی به همسری میگفتم چرا برای تو پیچونده تو اون خوشگلا برای من تو کاغذ انقدر گفتم گفت خوب بیا بابا دربیارم برای تو بزار توشگفتم نوشابه ها رو ببین شبیه من تو هستن زرد منم مشکی توییبعدگفتم تو عکس بیفت یه ذره دلشون اب بشه نمیتونن کامل ببینن

عکس گل خوشگلم سه ساعت بدون اب موند تو گرما پژمرده شد اما هنوزم تو اب نگهش داشتم

 

نمایی از هنرنمایی من رو ناخنم اسم اولی دومین حرف اسم همسری بقیه رو قایم کردندست راستم love u نوشتممعلومه عایا


نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت12:53---4 شهريور 1393
فافا خوبی؟
زیاد غصه نخوریا همهء این روزای سخت زود میگذره
مواظب خودت باش
دوست خوبم:بد نیستم در ظاهر سعی میکنم خوب باشم


آتوسا
ساعت15:04---3 شهريور 1393
فافا جون حالت چطوره؟ با رفتن همسری چه کار میکنی؟
یه جوری خودتو سرگرم کن،مثلا برو کلاس نقاشی یا یه همچین چیزی که این دوران راحت تر برات بگذره
امیدوارم حالت خوب باشه عزیزم
دوست خوبم:بد نیستم فقط نگرانم دم غروب تا شب خیلی دلتنگ میشم خیلی سخته اتوسا:((


سالي- مينويسم از روزهاي زندگي ام
ساعت13:25---3 شهريور 1393
عزيزم الهي آخرين قرار قبل سربازي.. ايشااله زود تموم ميشه عزيزم نگران نباش..
ارزوي تحمل دوري واست دارم فافا جوني
دوست خوبم:مرسی سالی جون اما خیلی سخته انگار یه چیزی گم کردم:((


فاطیما
ساعت15:27---2 شهريور 1393
فافاجونم خب یکم راهنمایی کن ؟؟؟؟؟
کدوم اسمو درست گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست خوبم:فاطیما جون اگه نگم راحتترم عزیزم


فاطیما
ساعت12:03---2 شهريور 1393
اسم تو فاطمه یا فاطیما واسم شوهریت افشین یا افشان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست خوبم:اسم یکیمونو درست گفتی اون یکی رو نه:))


فاطیما
ساعت22:19---1 شهريور 1393
راستی فافاجون من اسم هردوتونو حدس زدم واحتمال میدم اسمهاتون چی باشه
دوست خوبم:قبل از تو هم یکی از بچه ها حدس زده بود اما تقریبا غلط گفته بود حالا تو بگو ببینم:)


فاطیما
ساعت22:18---1 شهريور 1393
سلام فافاجون ناراحت نباش سربازیش زود تموم میشه راستی چقدر خوراکی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته اونجا که بره همه پسرا میریزن رو سرش میخورن همون هفته اول همه تموم میشن الهی میدونم خیلی سخته دوری ولی باید مقاوم باشی وتحمل کنی
لاکت هم عالی بود خیلی با سلیقه ای وهمین طور کدبانویی برا خودت خوش بحال شوهریت که توروداره وخوش بحال تو که همچین شوهری داری ایشالله هرچه زودتر بهم برسید
فدات
دوست خوبم:تازه بعضی چیزارو دوست داشتم بگیرم نذاشت گفت دیگه جا نیست:(نـــــــــــــــــه کلی به همسری سفارش کردم یواشکی بخوره به کسی نده:))مرسی عزیزم ایشالا


فرشته
ساعت19:42---1 شهريور 1393
سلام فافا جونم من دوربین ندارم
از دار دنیا فقط یه گوشی خوشکل دارم
دوست خوبم:با دوربین گوشی همسریت امتحان کن بعد ببین اپلود میشه


مریم
ساعت16:51---1 شهريور 1393
ای جان
چه فافای خوش سلیقه و به فکری داریم
خوش به حال همسریشون
انشالله این ایام به زودی تمام میشه و دوباره کنار هم بودنتونو میبینیم البته الان هم کنار هم هستین اما فقط یذره راهتون دور شده
واسه خودت و همسری دعا میکنم فصل سوم ستایش پیش هم باشین و به این روزا بخندین
عاشقونه هات ابدی عزیزم
دوست خوبم:خوش بحال من که همسری رو دارم تا بتونم براش از این قاقالیلی ها بخرم.به قول قدیمی ها خدا از دهنت بشنوه مریم جون:(مرسی عزیزم بوووووووووووووس


آتوسا
ساعت14:00---1 شهريور 1393

چه خاطره ی قشنگی بود، امیدوارم همه ی لحظه های زندگیتون قشنگ باشه
فافا جون من همیشه تو دعاهام به فکر شما هم هستم و از خدا میخوام که کارتون زودتر درست بشه،مطمئن باش که خدا خودش حواسش به همه ی بنده هاش هست و به فکر آسایش و راحتی و خوشحالیشونه
امیدوارم این مدت سربازی زود بگذره و شما یه فصل تازه از زندگیتونو شروع کنید
بوس برای دوست خوبم

دوست خوبم:مرسی دوستمبوسهوای عزیزم خیلی ممنونم خیلی خوشحال شدم از اینکه برامون دعا میکنی بازم مرسیبوسهما هم فقط خدا رو داریم امیدمون مثل همیشه فقط به خودشهبی تقصیربوووس برای اتوسا جون



همسری
ساعت3:18---1 شهريور 1393

سلاااااااام نفسم
چی شد شما که از این آهنگا دوست نداشتی حالا برا من سلام من به تو می خونی
اول تشکر کنم به خاطر این که تا این موقع بیدار موندی که این پستو قبل از رفتن من بذاری ممنونم عشقم
مرسی عزیزم از اینکه قرار گذاشتی از امروز روی قولت بمونی خودتم می دونی تنها نگرانیم تویی پس تو خوب باش تا من خوب باشم آفرین قربونت برم
خیلیییییی بیشتر از تعدادنفسام تو کل عمرم دوست دارم نفسمممممم

نفسیم:سلام به روی ماهت گلمبوسهدیگه دیگه بعضی از این قدیمی ها بدجور خوبهچشمکمنم تشکر میکنم با اینکه قرار نیم ساعت دیگه بری پا به پای من بیدار موندی تا پست بزارم نمیدونی چقدر لذت میبرم از اینکه میبینم انقدر به این صندوقچه اهمیت میدی عشق منبوسهبوسهبوسهاوهوم دختر خوبی شدم خدا نکنه عشقم شما هم به سفارش هایی که کردم گوش کن تا من نگران نشمبوسهبوسهبوسهدیووووووووووووووووووووووووووووووووونتم دوست دارم عاشقتم تمام زندگی من مواظب زندگی من باش منتظرتم تا بیای عشقم بوووووووووووووووووووووووووووووبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسه**بوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهبوسهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: